Summer inspiration Day

Summer Inspiration Day: nieuwe inspiratie voor uw event

Op donderdag 20 juni 2024 organiseert Faculty Club Leuven een Summer Inspiration Day. Tijdens deze inspiratiedag ontdekt u op een interactieve manier (workshops) nieuwe mogelijkheden om uw eigen event, vergadering of feest uit te breiden. Ook gedurende de interessante key note van Kevin Van der Straeten van Eventplanner doet u heel wat inspiratie op.

Na de workshops geniet u van een hapje en een drankje in onze Garden Lounge tijdens de netwerkreceptie. Hier geniet u o.a. van overheerlijke amuses, een glaasje cava, zomerse cocktails, wijnen en alcoholvrije bieren, in een speelse omkadering met live muziek.

Timing

– 13u00: Ontvangst in onze Garden Lounge
– 13u30: Interactieve workshops (Lego Serious Play, Gin-tasting, VR)
– 15u00: Key note Kevin Van der Straeten (Eventplanner)
– 15u30: Netwerkreceptie met culinaire belevingen
– 17u00: Einde event

Inschrijven

Inschrijven voor de Summer Inspiration Day op 20 juni kan u hiernaast doen door het formulier in te vullen. Uw collega of partner is eveneens ook welkom. Inschrijven voor de inspiratiedag kan tot en met 17 juni 2024.

Kan u er niet bij zijn tijdens de workshops dan is er nog de mogelijkheid om u enkel in te schrijven voor de netwerkreceptie.

Event partners

• Eventplanner
  • Inthrface (Lego Serious Play)
  • Touché Experience
  • Bar.Tu
  • Goessens Wijnen
  • AB Inbev
  • Verde Bloemencreaties
  • Demeestere

Event info

• 20/06/2024

• Voer een nummer in van 1 tot 4.