Hedendaagse kunst i.s.m. galerie Transit

In het historisch kader van Faculty Club worden, in samenwerking met galerie Transit, werken geïntegreerd van Virginie Bailly, Karel Breugelmans, Johan Creten, Luc Dondeyne, Wouter Feyaerts, Thomas Huber, Mehdi-Georges Lahlou, Allart Lakke, Jörg Madlener, Thomas Raat, Anne-Mie Van Kerckhoven & Jenny Watson.

Faculty Club ligt in het Groot Begijnhof in Leuven, werelderfgoed waarin de geschiedenisbeleving voor een gevoel van identiteit en continuïteit zorgt. Hedendaagse kunst spoort aan tot reflectie, biedt denkmodellen voor de toekomst en is een van de bronnen waaraan de maatschappij zich laaft. In Faculty Club wordt vergaderd, geïnformeerd en onderhandeld. Een creatieve omgeving kan hier een stimulerende bijdrage toe leveren.

De tentoonstelling loopt tot 31 december 2021, en kan bezocht worden tijdens weekdagen van 9 u tot 21u, afhankelijk van de bezetting van de zalen.

Brochure tentoonstelling Transit

"Professionals twijfelen nooit! Faculty Club is de plek bij uitstek voor de organisatie van seminaries, vergaderingen, persconferenties of meerdaagse congressen. "