Be a Cheetah In a World Of Gazelles

Kom op 11 juni om 18 uur luisteren naar Carole Lamarque die de theorie uiteenzet over het leven in een oneerlijke wereld zonder concurrenten.

In dit tijdperk voelt elke kmo ondernemer en zelfs multinationals de noodzaak om rekening te houden met (een) belangrijke concurrent (en). Bedrijven zijn ervan overtuigd dat ze genoeg tijd hebben om oplossingen te vinden voor elke wereldwijde concurrent.

De competitie komt en gaat, zonder enige waarschuwing en voor u het weet, wordt de grootste concurrent plotseling uw buurman.

Als uw bedrijf in deze competitieve wereld in leven wil blijven, moet u uw exclusieve oneerlijk voordeel vinden. Alleen dan kunt u de concurrenten voor zijn en de nummer 1 van de wereld zijn.

Kom op 11 juni om 18 uur luisteren naar Carole Lamarque die de theorie uiteenzet over het leven in een oneerlijke wereld zonder concurrenten met uw one-of-a-kind Cheetah-geest in haar recente boek, Unfair Advantage. Ook Suyin Aerts zal vertellen over haar oneerlijk voordeel als ondernemer, presentator en moderator.

Praktische info

Locatie: Faculty Club Leuven (Groot Begijnhof 14, 3000 Leuven)
Prijs: leden Leuven Mindgate €80 (excl. btw), niet-leden €100 (excl. btw)

17:30 ontvangst
18:00 Introductie door Leuven Mindgate en Faculty Club
18:05 Carole Lamarque « Unfair Advantage »
18:40 Reactie en reflectie door Suyin Aerts
19:10 Q&A
19:45 Netwerkreceptie

Inschrijven kan u doen via deze link.

"Les professionnels ne doutent jamais ! Faculty Club est l’endroit par excellence où organiser vos séminaires, réunions, conférences de presse ou congrès de plusieurs jours."