KU Leuven

Als lid van KU Leuven en haar associaties, UZ Leuven, LRD en Imec geniet u een bijzondere korting op onze prijzen bij facturatie op het dienstadres. Dat is omdat Faculty Club en KU Leuven een nauwe historische band hebben.

Faculty Club bood vroeger onderdak aan het restaurant van de professoren van KU Leuven. Ook nu nog is Faculty Club nauw verbonden met de universiteit.

In de loop der jaren heeft Faculty Club zijn infrastructuur opengesteld voor vergaderingen en seminaries van externe bedrijven. Maar ook vandaag nog zijn professoren, alumni, onderzoekscentra en alle diensten van KU Leuven, UZ Leuven, LRD de kern van gasten waarop het dienstenaanbod is afgesteld.

Bent u dus verbonden met een van deze instellingen en wil u een event, workshop of seminarie, vergadering of receptie organiseren? Dan bent u van harte welkom én geniet u korting.

Neem gerust contact op met onze event consultants voor professioneel advies of een offerte op maat. U kunt hen bereiken van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren (tel. 016 32 95 00 – info@facultyclub.be).

"Professionals twijfelen nooit! Faculty Club is de plek bij uitstek voor de organisatie van uw seminaries, vergaderingen, persconferenties of meerdaagse congressen."