Feesten

Unieke feestzalen voor een evenement op de geknipte locatie

• personeelsfeest
  • trouwfeest
  • receptie
  • seminarie
  • congres
  • banket
  • barbecue

Faculty Club in Leuven geniet een unieke centrale ligging in Vlaams-Brabant, in de buurt van Brussel en Mechelen en op een boogscheut van Antwerpen en Limburg. Met hun historische omgeving zijn de gerestaureerde gebouwen van het Groot Begijnhof de ideale locatie voor al uw feesten.

Organiseert u een bedrijfsevenement, personeelsfeest of familiefeest? Dan moet u natuurlijk eerst een feestzaal huren. Goed nieuws! Bij ons vindt u sowieso de beste formule op maat van uw verwachtingen. Ons cateringaanbod voor uw receptie, seminarie, banket of trouwfeest is enorm uitgebreid.

Bovendien is Faculty Club vlot bereikbaar langs de Leuvense stadsring, vlakbij de E40/E314 en op amper 15 minuten van de luchthaven. Er is een gratis parking voor 250 wagens.

Ontvang uw genodigden in stijl en comfort. Elke zaal heeft een fantastisch kader. In de 13e-eeuwse Infirmeriezaal is er plaats voor 200 personen. De aparte salons zijn dan weer een gezellige plek voor kleinere groepjes. Ontdek hier al onze zalen.

• Weekdagen

Chef Lars Vleminckx en zijn team verwennen u en uw gasten. Zij serveren een lichte, dagverse keuken.

• Weekend

Huurt u een zaal tijdens het weekend of op feestdagen? Dan werken we samen met u het perfecte menu uit. Kies uit verschillende formules voor uw receptie of banket. Ons aanbod is zeer gevarieerd.

Neem voor een offerte op maat contact op met het salesteam, op 016/32 95 00 of via info@facultyclub.be.

Onze locaties

Onze vergaderzalen met hightech uitrusting ademen geschiedenis. Al onze zalen zijn natuurlijk uitgerust met wifi. Dankzij de airco vergadert u ook tijdens zomerse dagen in een aangenaam, efficiënt en uniek historisch kader. Liever buiten vergaderen bij mooi weer? Dat kan, in onze Garden Lounge.

De juiste vergaderzaal kiezen is makkelijk. Vergelijk de zalen met elkaar volgens capaciteit, afmetingen en andere functies. Heeft u interesse om uw vergadering, seminarie of teambuilding te laten doorgaan in Faculty Club? Vraag dan vrijblijvend een offerte of informatie en ontdek de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Organiseert u een exclusieve vergadering zoals een directievergadering of bijeenkomst van de raad van bestuur? Dan kunt u terecht bij onze luxueuze en volledig uitgeruste vergaderzaal met Quarta-tafel.

Na een vergadering of meeting kunt u actief netwerken in onze lounge met bar, of praat u nog lang na op het mooiste terras van Leuven! Blijven eten kan natuurlijk ook. Neem alvast een kijkje op de menukaart van ons restaurant Cum Laude.

Interesse?

Heeft u interesse om uw vergadering, seminarie, feest of huwelijk te laten doorgaan in Faculty Club. Vraag dan vrijblijvend meer informatie en ontdek de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Bereken vrijblijvend uw offerte

"Prachtige locatie, ruime parking en makkelijk te bereiken. Een geslaagd feest in een schitterend historisch kader."

Leo Noordijk