Culinaire lunchboxen

Gastronomisch lunchen

Faculty Club biedt vanaf nu ook ontbijt- en lunchboxen. Het aanbod bestaat uit één ontbijtbox (29 euro/pp, incl. btw) en drie maaltijdboxen: basis (45 euro), vegetarisch (43 euro) en luxe (49 euro). De culinaire lunchboxen omvatten vier gastronomische gerechtjes en een dessert. De boxen kunnen hiernaast besteld worden via de webshop of via de reservatie dienst. Zowel particulieren als bedrijven kunnen beroep doen op deze dienst.

De maaltijdboxen kunnen worden besteld vanaf 8 personen. Levering is mogelijk binnen een straal van 20 km, maar klanten kunnen de boxen ook gewoon zelf ophalen.

Wilt u genieten van topgastronomie?

Vraag meer informatie of een offerte aan bij onze sales afdeling op 016 32 95 00 of via info@facultyclub.be. Reservatie ten minste 4 werkdagen op voorhand.

• Bestelling

• Voer een getal groter dan of gelijk aan 8 in.
  • € 0,00
  • DD slash MM slash JJJJ
    Voor de ontbijt- en lunchboxen is het verplicht om minstens 4 werkdagen op voorhand te bestellen.
  • Gegevens

"Professionals twijfelen nooit! Faculty Club is de plek bij uitstek voor de organisatie van seminaries, vergaderingen, persconferenties of meerdaagse congressen. "