Gastronomisch genieten met ecocheques

Dankzij de Groene Sleutel kan u bij restaurant Cum Laude gastronomisch genieten met ecocheques.

Gastronomisch genieten met ecocheques

De inspanningen die Faculty Club de laatste jaren gedaan heeft in het kader van maatschappelijk verantwoord en milieubewust ondernemen, werden beloond met het label ‘de Groene Sleutel’. Dankzij de Groene Sleutel kan u bij restaurant Cum Laude betalen met ecocheques. Naast de ecocheques aanvaarden we ook maaltijd- en consumptiecheques (Edenred/Monizze).

Een tafel reserveren kan via onze website www.restaurantcumlaude.be
of telefonisch op 016 32 95 00. Het restaurant is open van maandag tot woensdag voor de lunch en van maandag tot vrijdag voor het diner.

"Professionals twijfelen nooit! Faculty Club is de plek bij uitstek voor de organisatie van seminaries, vergaderingen, persconferenties of meerdaagse congressen. "