Valentijnsdiner

Romantische Valentijnsdiner met live piano muziek

Valentijn, de dag van de liefde. Hoe kan u dit beter vieren dan gezellig met uw geliefde of partner te genieten van een gastronomisch diner. Op woensdag 14 februari en vrijdag 16 februari kan u bij Faculty Club terecht voor een Valentijnsdiner. De sfeervolle avond wordt muzikaal omkaderd met live piano muziek.

Onze chefs hebben voor deze speciale gelegenheid een overheerlijk 5-gangen menu samengesteld met aangepaste wijnen, amuses en champagne.

Champagne De Castellane
Gillardeau oester, ponzu, sesam
Scampi, kataïf, limoen

Kalf, Noordzeekrab, bloemkool
‘Friulano’, Alturis, Friuli Colli Orientali, Italia, 2021

Sint-Jakobsnoot, aardpeer, lardo
‘Garnacha Blanca’, Libre Y Salvaje, Carinena, Espana, 2021

Kreeft, open ravioli, pompelmoes
Côtes du Rhône, Domaine de la Janasse, France, 2022

Tortelduif, bietjes, hibiscus
‘La Vie en Joÿ’, Côtes de Gascogne, France, 2020

Chocolade, framboos, campari
‘Brachetto’, Cascina Ghercina, Piemonte, Italia, 2022

Praktische informatie en inschrijven

Locatie: Faculty Club (Groot Begijnhof 14, 3000 Leuven). Gratis parking voor 250 wagens voor de deur.
Startuur: 19u00 ontvangst met champagne
Prijs: €145 p.p./all-in (aperitief, amuses, 5-gangen menu, wijnen, waters, koffie/thee)

Inschrijven voor het Valentijnsdiner kan u hiernaast doen tot en met maandag 12 februari 2024.

Overnachting

In samenwerking met het Begijnhof hotel werd er een interessant overnachtingsarrangement uitgewerkt.

• 5% korting op een zalige overnachting met ontbijt
• flesje Bubbels met gepaste zoetjes
• Gratis gebruik sauna (op basis van reservatie/beschikbaarheid)

Een kamer reserveren tegen een voordelig tarief kan op de website van het Begijnhof hotel via deze link.

Uitverkocht