Vernissage tentoonstelling ‘Kunstkamer’

Faculty Club Leuven en het Ethiopische Art Conservation Program stellen u voor:

‘Kunstkamer | Art Space’

Welkom bij de tentoonstelling Kunstkamer, waar een divers aanbod aan hedendaagse kunstenaars bezoekers uitnodigen om hun individuele werelden te verkennen via hun unieke perspectieven en creatieve uitingen. In deze tentoonstelling zullen kijkers acht kunstenaars uit België en Ethiopië tegenkomen, elk met hun eigen specifieke materialen, invloeden en artistieke visies.

Tijdens de tentoonstelling betreden worden bezoekers ondergedompeld in een dialoog tussen de kunstenaars en hun werken, die elk een ander moment in het leven en een unieke geografische locatie vertegenwoordigen. Het samenspel van diverse artistieke materialen en interpretaties biedt een rijk scala aan hedendaagse kunst, waardoor bezoekers een fris perspectief kunnen krijgen op zowel het verleden als het heden in een intercontinentale setting.

Folder tentoonstelling ‘Kunstkamer’ NL

Folder tentoonstelling ‘Kunstkamer’ EN

Vernissage

Op zondag 26 mei 2024 tussen 14u en 17u kan u bij Faculty Club terecht voor de vernissage van de tentoonstelling ‘Kunstkamer’. Tijdens de vernissage krijgt u de gelegenheid om kennis te maken met de kunstenaars en kan u wat extra uitleg/inzichten verwerven over hun werken.

Inschrijven voor de vernissage is gratis en kan u doen via het formulier hiernaast tot en met vrijdag 24 mei.

Ga met ons mee op reis door de artistieke landschappen van deze Belgisch-Ethiopische makers, die elk een kijkje bieden in hun individuele wereld en ons uitnodigen om na te denken over de complexiteit van de menselijke ervaring via hun krachtige en tot nadenken stemmende werken.

Event info

• 26/05/2024